Sunday, June 21, 2009

Mengingat Kembali Rakan Hingusan



Salam semua, pada pagi minggu yg agak merehatkan ini saya melihat gambar rakan hingusan. saya suruh anak2 saya meneka mana ayah dia dalam gambar tu, anak2 saya dapat meneka dengan tepat mana saya.

Tiba2 isteri saya bertanya ingat lg tak nama2 teman yg adadlm gambar tu? Alamak saya cuba2 ingat tapi saya tak berapa ingat lah.

Ini nama2 yg saya ingat, tlg tambah/betulkan yer..harap dpt kerjasama dr rakan2 hingusan

Berdiri belakang dari kiri
Solikin b Suhaimi, Shahrudin b Kariman, Mohd Taha b Ijab, Rosman b ----, Sazali b Kasni, Roslizam b ----, Ahmad Nasarudin b Rosni (betul ke?), Yap Kim Ho, Arbain b Misiran, Zainal Abidin b Jailani, tak ingat, Mahmud b Marsim, tak ingat, Mohd Gazali b Talib.

Berdiri tengah dari kiri
Zaitun bt Ngadimin, Rosnazilah bt Kamsin, Norlia bt Salleh, Sarinah bt Samsuri, Zanariah bt Buari, tak ingat, Tan Moy Hoi, tak ingat, tak ingat, tak ingat, tak ingat, tak ingat, Endang

Duduk dari kiri

Azman b Katimin, Hamidon b Mahfoz, Tok, Mohd Razif b Latif, guru disiplin, guru inggeris, guru besar, guru penolong kanan, Rajimah bt Esa, Samiton bt Sodoni (sopan minah nih), Suhaila bt Muhammad Philip

Tlg ye kwn2 sbb saya nak framekan gambar ni dan nak letak nama2 kengkawan



No comments: