Sunday, March 14, 2010

Kenasipan


sekadar gambar hiasan....tapi lebih kurang mcm ni lah keta aku.....

what do you think......

to be continue.....

7 comments:

comeisari said...

aduhai...bila kena BB & kat mana?
ko ok ke?

SAM73 said...

alamak! siannya... ni yg aku seram nk bwk keta nih...

comeisari said...

x yah la seram oc, mula2 mmg le tapi lama2 ok...

aku lagi dasat, hari pertama aku ambik keta dah langgar tembok..plastik tpt duduk pun belum bukak lagi..hehehehe...

skrg alhamdulillah dah lebih 10 thn aku memandu kat KL ni...x la terrer sgt..tapi bolehla ...

Doyok said...

wei ko langgar aper bro? biasenye pas acc ni lemah tul biler tengok keter tu..tp yg penting ko ok sudahla..aku rase ko kena tuka kete baru la bro barula semangat baru hehehe...

comeisari said...

mmg dah tiba masanya tukar keta tu BB

bain said...

huluq la bro n mei......ingat mcm tuka baju jer ke???...kan aku ada ckp aku tak nak tuka...aku nak recondition keta tu...pah tu jd keta abg2 la...smart but rugged...

aku anak dah 4 org kena beli MPV gak...keta tu bulan depan abih utang...buat apa tuka keta, sama je mcm aku beli lg satu...kena byr utang gak kan3.....

SAM73 said...

betul gak BB tu ckp... keta yg BB pakai pun x byk ragam kan BB..cuma psl accident tu je kn.. org kata klu pakai keta ni jgn ckp2 nk beli baru...nt keta yg sedia ada meragam... ya ke?? mcm x logik je...kebetulan je kot.